Loading...
Üdvözöljük a Vaporizer Shop weboldalán!

Hogy jut el hozzám a csomag?

A csomagokat minden esetben a GLS futárszolgálattal szállítjuk.

 

Mennyi a postaköltség?

A postaköltség utánvételes fizetés esetén 2000 Ft, míg átutalás vagy bankkártyás fizetés esetén 1100 Forint. Ez az összeg a megrendelt termékek súlyától függően változhat. A postaköltség összegét a rendelés leadása során megtekintheti. 

 

Ha több dolgot rendelek, változik-e a postaköltség?

A megrendelt termékek száma nem, csupán súlya számít a postaköltség kiszámításakor. 

 

Mennyi idő múlva kapom kézhez a csomagot?

A csomagokat hétfőn és csütörtökön adjuk fel másnapi kézbesítéssel.

 

Körülbelül hány órakor érkezik a futár?

A GLS futárok általában munkaidőben, délelőtt 8 órától délután 5 óráig várhatóak. Ezen az időintervallumon belül bármikor szállíthatnak. A szállítási időt csakis feláras postaköltség esetén tudjuk befolyásolni (expressz kiszállítás, esti kiszállítás). 

 

Megkaphatom-e a futár telefonszámát?

A futárok telefonszámát mi sajnos nem tudjuk, de a csomag feladása után minden esetben elküldjük a csomag adatait és a GLS futárszolgálat központi telefonszámát is. Ezen a számon a csomagszám megadásával a feladás másnapján érdeklődhet a csomag pontos helyéről és a futár telefonszámáról is. 

 

Regisztráció nélkül is vásárolhatok a webáruházban?

A webáruházban való vásárláshoz minden esetben előzetes regisztráció szükséges. 

 

Hogyan tudok regisztrálni?

A főoldalon a regisztráció fülre kattintva éri el a regisztrációs felületet. Itt meg kell adnia pontos szállítási és számlázási adatait, valamint elérhetőségeit. Ezek után kapni fog a megadott e-mail címére egy megerősítő e-mailt, melyből az érvényesítő kódot be kell másolnia a webes felületre. Amennyiben probléma merül fel a regisztráció során, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal. 

 

Telefonon is adhatok le rendelést?

Sajnos telefonon nem tudunk rendeléseket fogadni, csupán a webáruházban leadott rendeléseket teljesítjük. 

 

Személyesen is vásárolhatok?

Nem, nincs üzletünk ahol személyesen meg tudná vásárolni a termékeket.

 

Hogyan tudok kapcsolatba lépni a központtal, illetve szükség esetén, hova fordulhatok panaszommal? 

Az ügyfélszolgálat telefonszáma:+421 904537805  Ezen a telefonszámon érdeklődhet a webes rendelése, illetve termékek felől. Amennyiben panasszal élne, szintén ezen a telefonszámon teheti meg.

 

Mikor hívhatom az ügyfélszolgálatot?

Az ügyfélszolgálat hétfőn és csütörtökön  10 órától- 16 óráig.

 

Milyen garanciát kapok a termékekre?

Az általunk forgalmazott termékekre a törvényben előírt garanciát vállaljuk. Online rendelés esetén 14 napig cseregaranciát vállalunk elektronikus eszközökre. Termékeket eredeti csomagolásban és használat nyomai nélkül tudjuk csak cserélni.